Welcome!

joi, 11 august 2011

Labradoritul - primul meu "prieten"


Labradoritul a fost piatra care mi-a deschis "apetitul" pentru ceilalti "prieteni". Inca din clipa cand l-am pus la gat,am inceput sa ii simt puterea care sta intr-o bucatica de feldspat si abia mai apoi m-am documentat si am aflat cat e de benefic.
Labardoritul irizat este o piatra putenic mistica si protectoare,
care aduce lumina. Intareste constiinta si pune in contact cu energiile universale.
Alunga energiile nedorite ale aurei si previne pierderile energetice. Formeaza o bariera impotriva energiilor negative adunate in timpul unei terapii. Poate conduce intr-o alta lume sau in alte vieti. Piatra a cunoasterii ezoterice, faciliteaza initierea in mistere.
In plan psihologic, alunga temerile si nesiguranta, precum si reziduurile psihice ale
deceptiilor precedente, inclusiv cele din vietile anterioare. Intareste increderea in sine si in univers. Alunga proiectiile celorlalti, inclusiv gandurile-forma care au penetrat aura.
Calmeaza spiritul hiperactiv si incarca cu energie imaginatia, generand noi idei.
Analiza si rationalitatea sunt echilibrate de viziunea interioara. Faciliteaza contemplatia si introspectia. Facand sinteza intre gandirea intelectuala si inteligenta intuitiva, labradoritul spulbera iluziile, mergand la radacina lucrurilor si punand in evidenta adevarata intentie aflata in spatele gandurilor si actiunilor. Aceasta piatra ajuta la revenirea amintirilor refulate din trecut.
Companion util in cursul schimbarilor, inspira forta perseverenta. Piatra de transformare, pregateste corpul si sufletul pentru procesul ascensionat.
Trateaza afectiunile oculare si cerebrale, alunga
stresul, regleaza metabolismul, vindeca racelil, guta si reumatismul, echilibreaza
secretia hormonala, atenueaza durerile menstruale, scade presiunea arteriale. Poate servi ca martor in timpul tratamentului radionic, indicand cauza starii de rau.
Purtati-l pe chakra inalta a inimii, tineti-l sau asezati-l unde este nevoie, purtati-l ca bijuterie.
In afara caracteristicilor generice, labradoritul galben permite accederea la planurile superioare ale constiintei, imbunatateste vizualizarea, transa, clarviziunea si channeling-ul. Benefic pentru chakra plexului solar, dezvolta corpul mental, conferindu-i inteligenta superioara. Trateaza stomacul, ficatul, vezica bilara si glandele suprarenale. Asezati-l pe al treilea ochi, plexul solar, tineti-l in mana sau purtati-l ca bijuterii.

5 comentarii:

  1. prostii, vrajeli, povesti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca repet pentru a nu stiu cata oara...FIECARE E LIBER SA ISI STIMULEZE SUBCOSNTIENTUL CUM STIE EL MAI BINE...este dreptul tau sa crezi sau sa nu crezi...daca astea sunt "prostii, vrajeli, povesti!" atunci inseamna ca si plantele medicinale sau pastilele, mai ales pastilele, pe care le bagati in voi cu tona sunt deasemeni "prostii, vrajeli, povesti!"
    Daca e sa gandim logic...sunt prea multe care se bat cap in cap si care uneori ajung intr-un punct in care daca intrebi "De ce?" ti se raspunde "Pentru ca asa trebuie!"...neah...nu e un raspuns satisfacator...insa mai spun si acum si ori de cate ori am ocazia...fiecare e liber sa faca ce vrea atat timp cat nu deranjeaza pe cei din jur, atat timp cat nu face rau celorlati!
    Iti doresc o zi buna, oricine ai fi, si iti recomand cu mare drag un labradorit!

    RăspundețiȘtergere
  3. draga ionut, eu sunt cea mai convinsa de ceia ce spui tu despre labradorit ptr ca cunosc piatra si bibetul care ti-a daruito. si te rog nu incerca sa convingi pe nimeni de nic niciodata in viata doar da informatiii , cine are nevoie le ia . TINA

    RăspundețiȘtergere
  4. miauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    RăspundețiȘtergere
  5. Aveti mare dreptate in ceea ce priveste datul informatiilor...insa eram prins intr-un moment in care mi-am pierdut rabdarea si am zis exact ce aveam in minte. Am gresit ca am fost atat de taios, insa pe fondul discutiilor cu "crestin-ortodoxii" nostri m-a luat valul...
    Insa pe viitor stiu ce am de facut...am invatat ca ajutorul adevarat e acela care e cerut, nu cel facut cu forta. (Tot de la dumneavoastra am invatat asta.) si vorba dumneavoastra...."cine are nevoie, le ia".
    Va iubesc mult de tot!
    Al dumneavostra copil mai mic cu 13 zile decat cel mai mic copil al dumneavoastra, Ionut

    RăspundețiȘtergere